Gebruikersinteractie Analyseren


  • UI/UX5 Whys
  • UI/UXAffinity Diagrams
  • UI/UXCognitive Map
  • UI/UXCompetitor Analysis
  • UI/UXCustomer Journey Mapping
  • UI/UXEmpathy Mapping
  • UI/UXPersonas
  • UI/UXUser Research
  • GDGame Design Document

Gebruikersinteractie Adviseren


  • UI/UXBusiness models
  • UI/UXGoal-Oriented Design
  • UI/UXHow might we’s
  • UI/UXMoodboards
  • UI/UXPain & Gains
  • UI/UXProduct Vision
  • UI/UXService blueprints
  • UI/UXUser Needs & Problems
  • UI/UXValue Proposition
  • GDGame Design Document

Gebruikersinteractie Ontwerpen


  • UI/UXCrazy 8’s
  • UI/UXFlow Charts
  • UI/UXGamification Patterns
  • UI/UXLo-fi design
  • UI/UXStoryboards
  • UI/UXWireflows
  • UI/UXWireframes
  • GDGame Design Document

Gebruikersinteractie Realiseren


  • UI/UXContent & Story
  • UI/UXFigma components
  • UI/UXInteractive Prototype
  • UI/UXResponsive Design
  • UI/UXUI / UX patterns

Gebruikersinteractie Manage & Control


  • UI/UXA/B Testing
  • UI/UXAtomic Design
  • UI/UXDesign Systems
  • UI/UXHeuristic Evaluation
  • UI/UXKPI's Analysis
  • UI/UXUX/UI Audit
  • UI/UXUser research