Gebruikersinteractie Analyseren
- UI/UX5 Whys
- UI/UXAffinity Diagrams
- UI/UXCognitive Map
- UI/UXCompetitor Analysis
- UI/UXCustomer Journey Mapping
- UI/UXEmpathy Mapping
- UI/UXPersonas
- UI/UXUser Research
- GDGame Design Document
Gebruikersinteractie Adviseren
- UI/UXBusiness models
- UI/UXGoal-Oriented Design
- UI/UXHow might we’s
- UI/UXMoodboards
- UI/UXPain & Gains
- UI/UXProduct Vision
- UI/UXService blueprints
- UI/UXUser Needs & Problems
- UI/UXValue Proposition
- GDGame Design Document
Gebruikersinteractie Ontwerpen
- UI/UXCrazy 8’s
- UI/UXFlow Charts
- UI/UXGamification Patterns
- UI/UXLo-fi design
- UI/UXStoryboards
- UI/UXWireflows
- UI/UXWireframes
- GDGame Design Document
Gebruikersinteractie Realiseren
- UI/UXContent & Story
- UI/UXFigma components
- UI/UXInteractive Prototype
- UI/UXResponsive Design
- UI/UXUI / UX patterns
Gebruikersinteractie Manage & Control
- UI/UXA/B Testing
- UI/UXAtomic Design
- UI/UXDesign Systems
- UI/UXHeuristic Evaluation
- UI/UXKPI's Analysis
- UI/UXUX/UI Audit
- UI/UXUser research
Software Analyseren
- BECode reviews
- BECode smells / statische analyse
- BEPerformance analyse
- BETest coverage
Software Adviseren
- BEAdvies over stack, frameworks, databases, etc. gebaseerd op MCD
- BEAdvies over stack, frameworks, databases, etc. gebaseerd op analyse
Software Ontwerpen
- BEArchitectuur Patronen/bestaande componenten (2,3 Design Patterns, Design Principes, Message Brokers)
- BEC4
- BEERD
- BENormaliseren
- BETeststrategie
- BEUML
Software Realiseren
- BECQRS
- BEDomain driven design
- BEEvent-driven architecture
- BEFunctional tests
- BEIntegration tests
- BEOOP, imperative, functioneel
- BEORM
- BEPrototypen
- BEREST | gRPC | GraphQL | SOAP
- BESecurity by design (OWASP)
- BEServerless (AWS/Azure)
- BEServices/API's restfull principes
- BETest driven development
- BEUnit tests
- BEWebSockets
Software Manage & Control
- BECD
- BECI
- BECoding conventies
- BEDocker container/images
- BEOpen API / swagger
- BETestplan
- BEVersiebeheer (GIT)